Tenta plugg eller?

My idag måste du plugga!
 
Vad gör jag då? jo jag lyssnar på musik och sjunger halsen av mig, men sjunga gör mig lycklig, eller lycklig och lycklig sjunger ju mest balader och sorliga låtar men ni förstår väl vad jag menar haha. Dessutom lär jag ju passa på när ingen är hemma :) 
 
Sen får jag lite mms av mamma med grejer och så (hon är i Borlänge å gör nått) så jag har en svag aning att hon kommer ha med sig något hem ;) så kan ju visa sen hehe. 
 
Annars så vad säger ni om det vita kalla på marken som yrade omkring igår? frågar ni mig så säger jag kallt, blött, eländigt och lite mysigt men bara lite när man inte tvingas vara ute i det :P Lite komiskt faktiskt igår på tåget så blev det vitare och vitare ju närmare Gävle man kom medan på hem vägen blev det mer och mer snö ju närmare hem man kom :P
 
Dess utom så gjorde jag en riktig tabbe igår gick upp kl 5 och åkte till skolan och när jag kom fram så kändes det konstigt och jag kom fram till att vi började ju 13.15! åh ibland blir jag trött på mig själv! Men men så kan det gå satt där och pluggade i min ensamhet. Nej My nu blev det alldeles för långt det här och nu lär du faktiskt plugga hej svejs. 
 
Och ni får en sne bild på min myshörna och min älskade ljusstake :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0