Te, The eller varför inte bara T

Förr drack jag aldrig te men nu har ja typ blivit beroende! Är kanske för att jag nästan alltid är fryssen och nu har jag kommit på att det är mysigt att sitta med en kopp. Tycker att te smakar beskt men med mjölk och honung i så blir det riktigt gott nu när jag börjat vänja mig. Har till och med köpt en fin mugg för att det ska bli ännu mysigare haha. Asså snälla skriver jag ett inlägg om te?
 
Aja det jag skulle säga var väl att jag helt enkelt sitter och dricker en kopp medans jag har näsan i böckerna är på sida 200 efter två föreläsningar!
 
Visar väl en bild på (tet?) och min nya fina mugg bara för att det blev ett inlägg om te då då. 
 
 
Asså precis börjat blogga igen men nu känner jag för att lägga av igen orkar inte med BILDERNA!! varför varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0