Svettig resa från en punkt till en annan

Hemma igen nu då. Bussturen på normala 10 min mellan högskolan och tågstationen kändes idag som tre gånger så lång haha! Det var ovanligt många som skulle på bussen så när jag och några från klassen klev på så kom vi inte längre än innanför dörren problemet var att säkert 10 personer till skulle på. Vi stod pokstavligt talat På varandra i bussen. Det var varmt trång och man försökte hålla balansen men kul hade vi iallafall haha. 
 
Här ska ni få se vilken pappersbunt jag har samlat på mig under första kursen! Miljövänligt eller? 
Frågan är behöver man spara något av detta eller slänga skiten. Tänk om jag skulle spara alla papper under alla kurser skulle ju få en meter hög hög. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0