Plugg på g

Blev Inge fotografering här inte nä igår gjorde jag allt för lite av det som skulle göras och desto mer annat. Men behövde det också, träffade en vän jag inte träffat på länge så blev en tur till skokanonen och ÖB sen blev det en tjejfilm efter det. Sen fortsatte jag så klart med serie tittandet resten av kvällen så idag måste jag verkligen plugga.

Ska sitta 8 timmar effektiv pluggning ska alltså inte räkna med tiden då jag skriver detta inlägg hehe. Skulle egentligen träffa en annan vän idag men hon var sjuk så vi får ta det en annan dag helt enkelt kanske var lika bra för mig haha.

Så här fin och organiserad är iaf min säng / skrivbord som den för det mesta får agera som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0