Ljus levande ljus

Jag älskar levande ljus och ljusstakar! Det kan liksom aldrig bli för många eller okej är ganska fullt här å får inte riktigt plats för så många fler, eller jo någonstans ska de nog finnas plats haha

Det är de som är mysigt nu på hösten å vintern att man kan mysa med massa levande ljus. Visst har ju ljus på sommarkvällar också men det är ju oftast ute å lite annan sak fast dock lika mysigt så klart.

Så nu får ni en liten bild hur det ser ut nu dock bara liten del av allt haha och det nyaste tillskottet som så fint lyser upp min vägg :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Den på väggen var verkligen jättefin! :)
Och visst är det mysigt med levande ljus på hösten! Jag har börjat tända ett på köksbordet på mornarna jag börjar tidigt medan jag äter frukost :P

2012-10-10 @ 22:23:50
URL: http://pernillagladh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0