Detalj

Tänkte jag skulle ta lite fina bilder för en gång skull inte mobilbilder men de va slut på batteri i både min systemkamera och min lilla digitalkamera så nu är de på laddning (har dock ett minne av att jag inte för så länge sedan gjorde det men men :S) så får se om de blir lite fotografering mellan pluggningen och möblerandet vi ska greja med i morgon.

Men en anledning till att det blir mobilbilder är för att jag tycker bara att det tar tid å krånglar när man måste koppla in kameran med datorn å greja jätte irriterande tycker jag förstår inte alla bloggare som gör detta flera gånger om dagen! Och den andra anledningen är att alla mina bilder hamnar på sne när jag bloggar från datorn men inte från mobilen! Hur irriterande!!!!

Aja vi får se helt enkelt. Nu blir det iaf X-faktor och ni får en bild på min lilla halsbandsklocka från gårdagens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0