Glad tjej

Igår bar det av mot Gävle för lite tenta skrivning och dagen till ära så vaknade jag upp förkyld eller va hängig redan kvällen innan å sov taskigt, lite olägligt kan jag väl tycka men men. Skrev iaf tentan och det kändes rätt okej lite sur över att denna tentan va typ dubbelt så svår än någon annan av de gamla tentorna jag suttit och gjort de närmaste dagarna å gjorde väl 5 eller 6 stycken.

Sen fick jag reda på att facit till tentan låg ute så vi kunde rätta oss själva lite, hur bra? Så räknade ihop de poäng som jag var säker på att jag hade rätt på och räknade om detta kanske 20 gånger för att vara säker ;) och jag klarade det :D sen hoppas man väl på lite del poäng här å där :) åh så nöjd nu :) dock fick man ju även se vad man gjort fel på och självklart gör man ju massa onödiga slarvfel, blir så trött men huvudsaken att jag blev godkänd :D så sen firade vi det med pizza :)

Idag händer det mycket grejer så skriver nog lite mer sen :P vakna tidigt idag typiskt när man inte behöver gå upp tidigt "/ men mamma ville ha skjuts, hon har ju gått upp å skjutsat mig många gånger så de är väl klart att jag gör det :) sådan mor sådan dotter vi gillar inte regn!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad skönt att ni får ut facit efter tentan! Måste va jätteskönt att kunna kolla och få en uppskattning om hur det gick :)
Det skulle jag gärna också vilja ha!

2012-11-02 @ 12:32:51
URL: http://pernillagladh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0