två bra nyheter och en dålig

Först till den dåliga då.... väldigt kul att man vaknade upp dunder förkyld i morse åh orkar inte nu!!! nu är jag helt slut efter dagens flängande och har feber gräns så ska vila mig nu känner att gräsklippningen i morse kanske inte var det bästa, vart helt slut efter den :( . Tips mot förskylning önskas?!!!! Men det ska nog bli bra tillslut det försvinner nog till helgen hoppas vi på!

De bra sakerna då.. jo jag var och fräshade upp färgningen i håret hos frissan idag så nu är det lite fräshare till balen :) och direkt efter det så åkte jag och hämtade min underbara balklänning som har varit och blivit lite fixad :P Det är typ den finaste skapelsen jag sätt kan titta på den konstant och vill inte ta av mig den! :D sjukt nöjd är jag! hihi helt sjukt att balen och student veckan är nästa vecka helt sjukt och jag länktar som en tok till balen och min klänning haha. Och i mon så ska jag fixa mina naglar också åh så roligt :) då ska jag slänga upp en bild på det här.

Nej nu ska jag äta och sen vila vila vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0