Rubrik?

Hejsan :)

Sitter i sängen och läser lite bloggar och ska snart kolla på någon serie eller så tänkte jag. Kom hem från en helg i Stockholm tidigare. Daniel hade golftävling så vi spenderade helgen hos min farmor och farfar kan inte minnas sist jag sov där så det var skojj :) annars brukar vi ju va hos far min men han var i Norge så de gick inte :P. Så igår när Daniel åkte tidigt på morgonen så fick jag annat sällskap i sängen hehe farmors ena katt Zisco hoppade upp och la sig sked med mig tills det var dags att gå upp, mys kissen :)

Sen så åkte jag och Farmor till Täby centrum och shoppade lite. Hittade bland annat ett halsband som jag ska ha på balen till min underbart fina balklänning :) just ja det har jag ju inte sagt här att jag fick hem den i torsdags och jag är typ kär i den haha synd att den var lite stor vid brösten bara men får väl fylla ut lite där :P sjukt nöjd är jag iaf men den lär sys upp en bit så lär väl ta tag i det snart.

Fick bli en triss med katt mys bilder :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0