Hjälp någon?

hejsan :)

så här är det jag vill blogga men jag börjar bli skapligt trött på att min blogg inte funkar som det ska :/ har ju hört att det inte ska vara så som jag har det. Ni kanske undrar vad jag snackar om. Jo det är så här att det tar lång tid att ladda upp bilder för att de hamnar inte i inlägget jag skriver i utan varje bild hamnar i ett nytt inlägg så då får jag kopiera bilden och klistra in den i inlägget jag skriver, skapligt irriterande och tillråga på det så kan jag inte göra radavstånd alltså tom rad i texten all text trycks ihop om jag inte ändrar redigeraren och skriver in en kodmal varje gång och det tar tid :/. förstår inte felet och har alltid haft så här men tydligen ska det ju inte vara så.

Så snälla är det någon som vet vad som är fel och kan hjälpa mig? skapligt irriterande och det gör att jag inte orkar sitta med ett inlägg hur länge som helst för att jag måste redigera å greja varje gång. ååhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0