Allt å inget

Hejsan :)

Det verkar inte vara någon som kan hjälpa mig å förstå vad som är fel :( så får blogga från mobilen istället men då kan man bara lägga upp två bilder för om man lägger upp fler så går det icke Jaja slut snackat om det :P

Det kanske kommer upp lite ny inköpta sommar kläder nu fram över om det är något som är intressant? har shoppat allt för mycket på senaste tiden så nu får det vara nog ett tag hehe men nöjd med köpen är jag :)

Just nu sitter jag i skolan å segar. Har typ inget kvar att göra en naturredovisning, matte prov och ytterst lite på en ekonomi grej att lämna in :)

Hejsvejs

Hittade en bild på två plagg som är ny inköpta. Bilden direkt från provhytten :P


Kommentarer
Postat av: Petra Zöger

Jag vill se kläderna =D

2012-05-15 @ 21:21:13
URL: http://petrazoger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0