Studenten och allt det där

Så där ja nu känner jag att det finns lite ork för att skriva lite här
Jo så här är det hade en bra och fin studentvecka förra veckan och jag är så glad över att vädret var med oss. :)

Efter att ha sprungit ut ur skolan (väldigt kissnödig) så blev jag över fylld med blommor, nallar och kramar att jag inte ens kommer ihåg vem som var där eller vad jag fick från vem haha typ. Sen var det ju så att vi inte hade fått tag i något flak så vi bestämde oss dagen innan att vi ett gäng i klassen skulle cykla istället och vet ni vad? det var fan så mycket roligar!!! :D

Men iaf innan det så sprang jag och Amanda in i skolan igen för att kissa och då slog det mig att jag aldrig kommer att få göra det igen... Det känns inte riktigt än men allt är slut nu, kommer aldrig sitta i klassrummet med klassen igen. till och med dem personerna som man inte alls var förtjust i då saknar man eller inte riktigt än men jag vet att jag kommer att göra det. Man har haft både bra och jobbiga stunder. Men jag är mest rädd för att jag kommer att förlora kontakten med många personer, jag har inte varit den personen som har tillbringat tid med mina "klasskamrater" på fritiden och jag kanske får sota för det nu?

Ja ja nu vart jag för ingående på det utan det jag vill säga är att jag kommer att sakna allt som har med skolan att göra. Men jag är iaf nöjd över min student vecka fick gå på bal och vara så fin så att jag knappt kunde sluta titta på mig själv hehe :) och att jag fick göra det med min älskade prins :).

Men nu ska jag återgå till cyklandet på stan :P När kiss pausen var klar så sprang vi till cyklarna där de andra tjejerna väntade och då hade min familj pimpat min cykel haha jag var typ den enda som inte hade en pimpad cykel innan men nu var min nog värst haha. vi cyklade ett par varv på stan skit kul att bara skita i alla bilar som köade igenom stan utan vi bara prejade förbi dem hahaha sen pricken över i-ett var väl att min vän Pernilla skrek på mig och gav mig en visselpipa i farten. jag tackar för den den var nämligen mycket bättre för halsen än att skrika :P. När jag kom hem hade jag en mysig studentmottagning med hela min familj till och med farbror och gammel farmor var där :) kan visa bilder på vad jag fick en annan gång :) Känner att detta inlägg blev väldigt långt och kanske ingen ens orkar läsa men men skriver ju för min egen skull :)

Men för att avrunda allt med studenten så fick jag ta skit dagen efter och fram till nu. åkt på lite sjukdom igen. kan ni gissa när jag somnade igår eller i morse? jo efter 6 på morgonen någon gång efter att ha hostat hela natten känns som en bra start på sommaren men jag är ändå glad och tacksam för att det inte kom förra veckan!
Alltså varför hamnar alla bilder på sne? :S

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad glad jag blir att visselpipan kom till användning! :)

Krya på dig nu också så du får njuta av sommaren :)

2012-06-15 @ 11:37:06
URL: http://pernillagladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0