mardröm och hundar

Hejsan 
 
Är glad över att det nya blogg.se har gjort att jag längre inte har problem varken med tomma rader i texten eller med uppladdning av bilder men nu kom ju så klart ett nytt problem att mina bilder hamnar på sne "/ har provat att rotera dem innan men då hamnar de så som jag roterar dem istället ååhh irriterande så ni får väl stå ut med snea bilder antar jag "/
 
Men men som rubriken säger så skulle detta inlägg handla om min fina mardröm som jag vaknade upp av halv 6 i morse kändes skönt inte läskigt egentligen men då var det det :S bland annat så var det olika obehagliga meddelanden som jag fick i drömmen tror jag har kollat på Pretty little liars lite för mycket inne på andra säsongen och jag började kolla i måndags hehe, men iaf det jag vaknade av var att jag satte mig i bilen och så tog någon tag i min hals från baksätet (så som det bara händer på film). 
 
Nu sen kl 7 i morse har jag varit hundvakt här hemma åt min mammas morbrors hund Celine och lovis våran hund men hundvakt åt henne kan jag väl inte kalla det men de är inte så vana med varandra så måste hålla lite koll på dem. försökte nyss ta en promenad med båda men vände ganska snabbt Celine var ju galen jag höll ju på att flyga iväg :S hon är en chäfer. haha nu vet jag inte vad som händer kanske lägger mig ute i solen lite när gräsmattan har torkat. 
 
 
Meeen VARFÖR hamnar denna upp och ner liksom gaaah!!??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0