Ett tag sedan sist och midsommar

Hej hopp nu var det ett tag sedan sist igen men men. Nu har jag lite att skriva och visa. (varning kan bli lång text :P) 
 
Jag har för det mesta tillbringat tid i våran sommarstuga och haft det bra även fast vädret har kunna varit bättre "/ sen i torsdags dagen innan midsommar så åkte jag och min älskling till Sthlm för vi skulle fira där med honom :) så på vägen ut till våran stuga i Sthlm så åkte vi förbi farmor också hon blev överraskad :)
 
Vi kom fram rätt sent och sen väntade vi på min pappa och låtsas mamma och sen var det dags att göra mat så när vi äntligen hade fått i oss lite käk (grillat mums!!!) så var klockan närmare 10 på kvällen :S så det var bara att stupa i säng efter det. 
 
På midsommar så åkte vi ut till min fars kompis stuga på ljusterö och firade midsommar där :) vi gick bland annat ner till havet och den lilla stranden för att se det lilla midsommar firandet som var där så vi låg på en filt i gräset och tittade på barn och vuxna som dansade små grodorna och hade dragkamp med mera. Sen åt vi grillat och hade en trevlig kväll, tog färjan tillbaka till våran stuga vid 11 men satt sen uppe och pratade ett par timmar till :) det var en mysig och rolig dag :) 
 
På midsommardagen svek vädret oss lite (men det var ju tur att vädret var så pass fint på midsommarafton i alla fall) så då tog vi vårat pick och pack och åkte hem till pappa min istället och tittade på lite filmer (eller okej jag sov nästan under två filmer i Daniels knä) men minns i alla fall lite av dem och att dem var bra haha. Sen i söndags så åkte vi hem till Avesta igen.
 
Har tyvärr inte en enda bild från midsommar så bjuder på några från de senaste dagarna i min sommarstuga här i Avesta istället.
 
 
 
 
 
MEN varför hamnar bilderna på sne.....!!!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0