Shopping

Hejsan 
 
Gud vilket väder det var igår! först var det varmt, kvavt och sol sen vid ett tiden så började det regna och det fortsatte att spöregna i ett par timmar och sen på kvällen så var det sol och klarblå himmel igen. Det här med väder har alltid fashinerat mig lite. Men jag tänkte passa på att visa er vad jag fick med mig hem när jag var ner på stan i början av förra veckan.
 
 
Denna fina väska som var alldeles lagom stor med guld detaljer hittade jag på åhlens. Orsaken till att jag slog till var att den var nedsatt typ halva priset så jag fick ge 170 kr för denna. Inte illa :)
 
 
 
Sen hittade jag också detta lite coola halsband på H&M för 70 kr :) tyckte att det var fint med lite färg rosa och gult och guld till det. Passar nog bäst till vitt eller svart :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0