Isabellas hemligheter

Hejsan 
 
Igår läste jag ut Isabellas hemligheter av Isabella (Blondinbella) Löwengrip, jag läste även hennes första bok egoboost när den kom ut av ren nyfikenhet hur hennes bok blev liksom. Jag tycker att hon är en stark tjej boken eller böckerna är ju lite som en självbiografi men samtidigt inte, men jag tycker i alla fall att den var intressant att läsa och man började tänka till och en gång så upptäckte jag mig själv med att sitta å le när jag läste. 
 
Jag läser hennes blogg också och ibland kan det bli lite väl men jag känner ändå att jag måste fortsätta för hon kommer med riktigt bra saker och man önskar ibland att man hade hennes ide hjärna men men så är inte riktigt fallet haha. Men i alla fall så tyckte jag att boken var intressant. 
 
Så nu vet ni det hejsvejs :P
 
 
Titta den hamnade rätt börjar fatta nu hur man ska fota med mobilen så den hamnar rätt här haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0