skolstart

Det va de... första dagen i skolan är avklarad en kort sådan blev det också så det var skönt :) slutade tidigare för våran lärare hade feber och orkade inte vara kvar längre.

Vilket betyder att lektionen i morgon också blev inställd så i mon har jag låång sovmorgon igen :) vilket uppskattas för hade lite svårt å ta mig upp tidigt i morse :S först å främst så la jag mig vid 10 i går men det gick ju inte å sova då inte men somnade väl tillslut och vaknade sen ett antal gånger i natt av mardrömmar vilket inte heller va nå vidare kul "/.

Men men nu är det bara att ta tag i pluggandet igen ett marknadsförings prov står på schemat till tisdag nästa vecka och när den är klar så är det dags att plugga till affärsjuridikprovet som är tisdagen efter det. Hoppas att det inte kommer nå mer prov dessa två veckor. Nej nu ska jag ta tag i skiten!

Här är två bilder jag tog i höstas :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0