Oriflame favoriter

Här kommer mina favoriter från oriflame :)

för ansiktet så är det en ansiktsrengöring och ansiktsvatten som man känner sig ren och fräsch av. Sen min absoluta favorit är swedish spa Face scrub, en ansiktsskrubb alltså som jag typ inte kan leva utan hehe :P har till och med någon på lager för har passat på å köpt en till när den har varit billigare annars kostar den 120 kr och är bara 75 ml så passar på när den är billigare :)

Sen va jag bara tvungen och visa det coola läpp glanset som är transparant tills man får det på läpparna då ändrar den färg efter hud färgen så alla får olika rosa färg av den. På mig blir det oftast ganska mörk rosa :)

Sen så är det en body lotion och en sugar scrub (kropps skrubb) från serien milk & honey. Hela serien är bra har nästan alla produkterna hemma :P luktar gott och man blir mjuk å len. Sugar skrubben va den bästa kropps skrubben jag provat den löddrade nämligen så man behövde inte mycket för att kunna skrubba hela kroppen med den :)

Sen är det en handkräm som är super den går in fort i huden, luktar gott och händerna blir hur lena som helst. Jag har alltid haft problem med torra händer och har provat mycket och denna är väldigt bra. Sen är det en fotkräm som är bra under vintern (står så) men den är iaf väldigt bra man blir mjuk och den hjälper mot förhårdnader.

Sen till sist så är den en massage olja som har samma lukt som en parfym som heter love potion mysig och luktar gott :) sen har jag en hel del mer saker men dessa va mina favoriter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0