9 januari 2012

Oj nu var det länge sedan nått hände här :S finns mycket att berätta om och framförallt visa bilder på saker. Tex julklappar och shoppingfynd men jag orkar inte visa er allt men kanske kommer upp i bilder ändå så småning om :) men kan ju berätta vad jag fick i julklapp iaf :)

Så av älsklingen fick jag ett jätte fint halsband

Sen fick jag av mamma å sören
halkbanan betalad
ett par skor :)
Gossip girl säsong 4
sista harry potter filmen
ett usb minne
trådlöst headset till telefonen och datorn
en jätte fin salladsskål med två mindre skålar till
Juleskum :P
sen fick jag några handdukar av mamma och av mormor och morfar
pengar
en ljudbok med camilla läckberg
Hum kan ha varit något mer, men sen har jag inte varit hos min pappa å fått från den sidan än heller :) hehe

Sen har jag som sagt shoppat en del också hihi de kanske de kommer lite bilder på men om det är någon som vill se bild på julklapparna så kan jag fixa det också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0