Valborg

Valborg idag och vad händer då?

eftersom att jag inte är någon fest tjej så brukar det inte hända något, trodde att jag och Daniel skulle hitta på något men så hade han annat för sig. Så vi gjorde lite tacos här hemma och sen tog vi en biltur för å leta lite brasor gick väl sådär men mysigt och roligt iaf :P fick dagens skrattanfall iaf när vi åkte förbi ett ställe som hette Nor fast på skylden så hade någon skrivit dit ett S så det blev Snor, skratta så jag nästan höll på att köra av vägen haha dålig humor jag vet! :P Fick iaf se en brasa som var stor och i farten den på holmen hade redan slocknat när vi kom till stan igen hehe.

Nu blir det lite tv mys och ett glas eller nått hejsvejs ha en trevlig valborg. (shit bara några få veckor kvar till studenten nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0