Shopping

Hejsan :)

Hittade lite i Västerås idag :) så jag är nöjd. Men hittade inget halsband till balen som jag fastnade för så får fortsätta leta.


åh vad jag längtar till sommaren då man kan gå runt så här :) koftan och skorna köpte jag idag, de virkade shortsen köpte jag på H&M förra veckan trodde inte detta var min stil men jag har kommit fram till att man snabbt kan ändra sig, riktigt sköna är de iaf :)


Här ser ni koftan från förra bilden, ett par ljusgula jätte sköna jeans och en rosa glittrig topp/bh allt från Gina Tricot :)


En mysig pastel lila tröja också från Gina. Känner att min shopping påse blev väldigt färgglad idag haha men jag gillar färg och nu är det ju inne också. :P


Sen till det bästa av allt :) dessa snygga skor hittade jag på skopunkten tyckte de va lite annorlunda med kork och de olika materialen :) jag älskar skor, Daniel, mamma och Sören tycker jag har för många men det tycker inte jag haha.


Sen spenderade jag och mamma säkert en timme inne på Make up store haha provade massa färger och kunde inte bestämma oss. men de fick bli tre ögonskuggor i pullver form, en grå silvrig, en vit shimmrig blir dock inte så på, blir snarare guldig haha och en ljusrosa. Sen fick det bli en guldig high tech Lighter, skulle egentligen ha den neutrala vita men den va slut "/ så dividerade fram å tillbaka vilken färg jag skulle ta istället men fick bli denna. tror den går att täcka rätt bra med ögonskuggorna ändå. Så tänkte jag skulle gå lös på dessa i mon. då kanske det kommer en uppis på hur det blir :P

Kommentarer
Postat av: sara

sv: tack så mycket!

Du var jätte fin verkligen på översta bilden! Dom där shortsen var jätte fina på dig! :)

2012-04-15 @ 16:09:03
URL: http://saraelundbeerg.blogg.se/
Postat av: sara

sv: jaaa 54 dagar är ju inge långt alls! :D Känns lite stressigt nu bara!

2012-04-15 @ 21:13:51
URL: http://saraelundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0