Sminkning

Hejsan :)

Har hamnat i en smink period igen :P jätte kul å vill inhandla lite nytt nu ju haha. Ska i alla fall in på make up store i helgen när vi åker till Stockholm å köpa en high tech lighter färgen platina har nämligen hört att den är jätte bra som ögon primer. :) en primer har man under ögonskuggan för att den ska hålla längre och färg pigmentet i skuggan blir starkare :) så kan ju berätta vad jag tycker om den sen när jag har köpt å testat den :)

Men i alla fall så fick jag för mig å sminka mig lite granna nyss å jag blev faktiskt nöjd så här kommer bilder på det :) inte de bästa bilderna men de är tagna med min iPhone, dess utom så satt jag i mörkret men det får duga man ser ju färgerna :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/3064287/images/2012/pic_197806284.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0