slut på lovet

Ja då var första dagen i skolan efter lovet avklarad eller ja första lektionen kanske jag skulle säga för hade ju bara en :P va i skolan i en och en halv timme sen vid lunch så åkte jag till Sören och jobbade med mitt projektarbete, börjar se slutet nu efter massa timmars arbete under lovet :) skönt :)

Sen åkte jag hem och började med maten och sökte till högskolan, sökte mest i fall att jag ångrar mig i höst och vill fortsätta plugga och för att det är kul att bara se om jag kommer in. vet ju inte riktigt vad jag vill plugga i så fall och känner inte för att flytta så får se hur det blir med den saken, ska försöka mig på å söka lite jobb iaf.

nej nu ska jag skriva lite till på mitt projektarbete sen får det bli tv resten av kvällen tror jag :)

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0