Jag är tillbaka

Nu har jag verkligen legat på lat sidan men nu kanske det kommer upp lite inlägg ibland igen.

Just nu har jag bara bal i huvudet hehe. beställde en bal klänning (äntligen) i fredags så har haft lite mail kontakt å så med en tjej :P. den blir skräddarsydd efter mina mått så jag hoppas att det kommer bli bra men det tror jag nog :) längtar som en tok!! men det kommer ta ungefär 4-5 veckor att få den så hoppas verkligen inte att det blir nå krongel så det tar längre tid. för det är inte mycket tid kvar nu :S men det är skönt att ha beställt nu :) typ alla har ju fixat redan så kändes som att det var lite på tiden.

Sen så ska jag till min frisör i morgon och göra en bal provuppsättning :) så jag har suttigt och kollat lite på frisyrer också så ska ta med lite bilder att visa henne i mon. Åh nu längtar jag till allt det här! :)
Å när jag ändå är igång så har jag börjat kolla lite smycken, vill ha något ganska stort halsband tror jag :) ska fortsätta kolla :P
Tänkte Daniel skulle få ha denna fina slipsnål iaf :P haha nja skulle inte tro att han skulle ta på sig denna faktiskt haha :P

Kommentarer
Postat av: sara

sv: Tack så mycket! :*

2012-04-10 @ 10:38:42
URL: http://saraelundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0