Gottis Mysan

Hejsan

Vi har varit nere i våran stuga hela dagen och grejat, byggt, flyttat ut saker/möbler, tapetserat och målat. Sen hoppade jag direkt in i duschen medans Daniel åkte upp till golfbanan och tränade. Sen har vi ätit grillat och nu väntar jag på Daniel för när han kommer så blir det lite efterrät och annat gottis :)

fan har börjat äta mer gott igen bara jag inte går upp nå i vikt för vill Inte att det ska bli nå krångel med min balklänning :P som förövrigt är färdigsydd och påväg hem till mig :) igår när vi kollade så befann den sig i Paris hehe. vill att den ska komma nu nu nu och att allt är som det ska :) Längtar sjukt mycket!

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0