Fredag :)

Hejsan :)

Fredag igen skönt! veckorna går så himla fort jag har liksom inte ens fattat att jag har börjat skolan efter lovet en haha. Men så här ligger det till i onsdags så åkte jag hem efter skolan och ställde mig och lagade lite god lyx mat till mig och min älskling. provade för första gången att göra potatisgratäng. och bra blev det :) mums och till det så blev det fläskfile, vitlökssmör och sallad och sen till efterrätt så blev det chokladpuddig med grädde :)

Sen igår så satt jag hemma på hålet och försökte mig på att plugga matte. åkte tillbaka till skolan för en lektion och sen hem igen och satt då i typ 6 timmar helt konsentrerad framför datorn och skrev på mitt projektarbete. Var skapligt trött i ögonen efter det så sen fick det bli tv och sova haha. så nu vet ni det ;P

Nu ska jag snart åka till skolan och sen efter det så får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0