balfrisyr

Hejsan :)

Var ju och planerade bal frisyren idag, så fint det kommer att bli :) blir lite löshår i också så håret blir lite längre hihi.

Så nu har jag ett till uppdrag att hitta ett diadem eller en liten tiara å lite små grejs till håret :) funderar på att ha pårlor i, det blev så fint! annars några små blommor kanske? :)

Hehe det är mycket med det här :P var ner på stan och kollade lite hår grejer och kollade om jag hittade något snyggt halsband men nix. Men ska till Stockholm i helgen så då ska jag dra med Daniel in i lite smyckes affärer :P

Hittade för övrigt lite smått å gott på stan som jag vill inhandla men känner att jag borde vänta för hur mycket pengar som hellst har jag ju tyvärr inte "/

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0