All min lediga tid

lägger ja i princip på pluggning just för tillfället.

Var hemma på hålet och pluggade till provet som jag ska ha i morgon på ekonomin och efter skolan så har jag suttigt med projektarbetet fram till nu med paus för mat men annars så. Snart klar med projektet i mon ska jag göra det sista ska nämligen låta mamma min läsa igenom allt för att få lite synpunkter och så som jag kan ändra i mon och åka ner till Sören för att höra om några grejor sen är det klart :)

Att jag faktiskt lägger ner så mycket tid på detta är för att jag tycker att det är kul att skriva och sånt så tycker det bara är kul men också skönt att få det klart, man har ju lite andra grejer att fixa med också :S

Det är ju sjukt lite tid kvar nu! jag är inte orolig över att jag ska hinna klart allt utan min största fasa och nervositet ligger just nu mest på att jag vill ha varmt och fint väder snart och framförallt under studentveckan. Men man får tänka positivt att det kommer vara lika fint som förra året för då var det varmt kan man ju säga. Nej nu känner jag att jag babblar allt för mycket så rundar väl av med att säga utifrån rubriken att jag har fullt upp denna vecka med administrations prov i mon, svenska nationella hela dagen på onsdag och matte prov på fredag och på det så har jag tre arbeten att jobba med också.

Nej nu lär jag återgå till boken hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0