HÖSTLOV

Nu är det äntligen höstlov!


Just nu sitter jag bara här är helt slut så blir sängen när jag skrivit klart detta :) var fullt upp idag nämligen. Först skola till fyra sen åkte jag hem och hjälpte mamma och bar ut gamla soffan å bord å städade efter det, sen åkte vi och hämtade soffan och de å sen började vi så klart sätta ihop allt och där mitt i slitet blev det pizza :) Så nu är vi nästan klara har en lampa jag ska montera ihop i morgon. Men blir riktigt fint så lägger upp bild i morgon nu vill jag bara sova å det länge :)
godnatt alla

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: ja du har väl rätt... men ibland så känns det som att det hade varit bättre att vara liten igen!

2011-10-28 @ 10:23:02
URL: http://saraelundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0