Trodde det var ett spöke

När jag stod i duschen tidigare så hörde jag att någon va på toadörren och sen såg jag något i ögonvrån genom duschdrapperiet så jag sa hallå, och tänkte låste jag inte dörren. Så vände jag mig om för att jag skulle kolla ut om det var någon där, då skriker jag och håller nästan på att kissa på mig typ haha då står min kära pojkvän där och sticker in huvudet i duschen haha. Gud blev så jäkla rädd haha!

Det konstiga är att jag hörde inte när han kom in genom ytterdörren (fast toan är bredvid) och han måste ju ha pratat med Sören eller nått innan han smet in på toan haha. haha blev ju överraskad på två sätt iaf :P

Nog om det lilla äventyret :) provet idag gick inge vidare tyvärr men hade ju inte pluggat nå vidare mycket heller. Va typ första matte provet som jag känt min närvös över "/ sen va resten av dagen ganska värdelös den också.

Bild från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0