Shopping :)

Nu kommer mina shopping fynd upp :P är nöjd över dagen och vad jag hittade :)

det blev ett par byxor i typ skinn imitation som är lite glans glittriga kan man säga med guld dragkedjor på benen och på låren, ett linne, en t-shirt från herravdelningen, ett halsband i smutsig guld färg och en Pippi tröja :) Pippi tröjan gillade jag när den va en kofta och sen hade den såna här lappar på armbågarna som jag inte är så mycket för. Men det funkade denna gång å jag ser dom ju inte själv så fick va lite trendig på två punkter där :P

(Eftersom bilderna krånglar så lägger jag upp en nu så kommer de andra lite senare) eller i en outfit någon dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0