Nöjd idag :)

Hejsan :)

Idag har jag fått mycket gjort tycker jag. Först på morgonen hade jag affärsjuridik prov och det kronglar ju alltid för någon när vi ska göra prov på datorn. Denna gång var det en som inte kunde logga in på skoldatorn men det löste sig efter ett tag och jag hade med min egna dator och fick inte internett att funka "/ då det är lättare att leta lagar och kopiera paragrafer på internet lagboken. Så jag fick sitta och bläddra i lagboken istället segt "/
Sen åkte jag hem och åt lunch sen åkte jag tillbaka till skolan igen. och där fick jag en filosofi uppsats/ inlämningsuppgift klar och inskickad och när jag kom hem fick jag en labbrapport gjord också känns skönt :) nu skulle jag bara behöva läsa igenom ett nytt kapitel i affärsjuridik och kolla igenom lite matte tills i mon.
Och nu sitter jag och hoppas att min man ska komma hit och mysa med mig :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0