Mysig helg :)

Hej

I fredags så åkte jag, Daniel och mamma till Erikslund i västerås och skulle shoppa. Men slutade med att jag kom hem tomhänt mamma en halsduk och Daniel en vägg hylla haha vi va inte så shopping sugna. Daniel hittade stora bamse högtalare på mediamarkt som han ville ha men de kostade 94 000 kr 94 000 KRONOR!!!!! helt sjukt
Sen igår så bytte vi däck och tvättade mammas bil så den blev snygg igen :) sen bara mös vi och sen på eftermiddagen så åkte vi och spelade badminton med mamma och Sören. För mammas jobb hade bokat sal å skulle spela så då hängde vi på. haha hade ganska roligt och min man hade lite skrapsår lite överallt efter att ha slängt sig ett antal gånger :P  sen blev det mys igen på kvällen :)
Daniel har åkt hem men kanske skulle komma tillbaka och tvätta våran andra bil senare haha han skulle få betalt nämligen :P och Jag lär plugga lite affärsjuridik "/ det bra är väl att man alltid har facit med sig i form av en lag bok men hur kul är den att slå i då "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0