Min dag och nu soff mys :)

Gjorde det muntliga på svenskan idag gick bra och nu är det också gjort skönt :) känns som att jag har fått lite skolsaker gjorda de senaste dagarna.

Nästa vecka blir det matte prov och veckan efter det så har jag marknadsförings prov så bara å plugga "/ jag tycker bättre om inlämningsuppgifter och uppsattser. Jag tycker att det är roligare och sen kan man göra lite i taget eller allt på en gång och sen släppa det. Medans proven måste man plugga massa och vet inte om man pluggar på rätt saker å sånt där jobbigt. Men nog om det.

Vad har jag mer gjort idag då eftersom jag slutade så tidigt? jo öm inte så mycket. Skrattade med mamma eller mest åt henne när hon tog roliga bilder på sig själv och mig på mobilen. Tittade på arkiv x med mamsen sen har jag mest bara ätit skumtomtar som min älskling kom med igår (en hel låda) :) älskar skumtomtar :)  Sen gjorde jag tacos å så hade vi taco mys. Nu tittar vi lite på Idol sen får vi se hur resten av kvällen blir. Ha en bra kväll :)

Förresten vet att vissa kanske tycker att det är tråkigt när man inte så ofta har bilder. Men vill inte använda google bilder och har inga bilder på min dator och orkar inte använda kameran å greja. Blir mobilblogg när jag har bilder :) å sen är det inte bara bilden som är viktig eller hur då? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback