lite om min dag

När jag var hemma på lunchen/hålet på tre timmar så va jag trött å på dåligt humör och fick inget gjort men när jag kom hem igen vid fyra så åt jag lite mat och blev lite piggare.

Köttfärs och spaghetti vart det å Sören hade haft i en krydda från thai restaurangen och för mycket denna gången med så kände inte i början om det va bara styrka jag kände eller om det va varmt också, och det va både och kan jag lova starkt som satan och brände mig på tungan "/.

Sen blev jag lite piggare som jag sa så fick faktiskt alla affärsjuridik uppgifterna gjorda de va ovanligt lätta tycker jag många kunde jag utan å kolla i boken :) skönt när man är på dåligt humör och har en del att ta tag i. Försökte mig även på matten som jag har prov i på torsdag men beslöt mig för att försöka ta tag i det i morgon istället. Och i mon får jag reda på hur det gick på affärsjuridikprovet :) hoppas att det gick bra!

Nej nu svamlar jag bara på om massa ointressant så slutar skriva nu hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0