Första advent

Hej nu va det ett tag sedan.

Men igår så va vi till Västerås och shoppade :) jag hittade lite fina saker som jag ska visa er i morgon tror jag :) å så hittade jag en jätte fin lång klänning skulle ha köpt den "/ men vet inte riktigt när jag skulle få användning för den men "/ den va iaf jätte fin och den va lite som en enkel bal klänning :) färgen va lite rosa brun kan man säga å ungefär siden tyg. Men men nu följde den inte med mig hem tyvärr :(

Idag är det första advent med regn rusk och blåsväder hela dagen men otroligt nog så är det vitt ute på marken nu :) kom lite blöt snö tillslut. Idag har jag och Daniel bara tagit det lugnt och jag har pluggat och lagat mat också och nu ska jag kolla på tv :P

Ska försöka komma ihåg å ta bilder på mina fynd imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0