Fars dag

hejsvejs

Idag är det fars dag så först ringde jag min pappa och gratta :) och sen åkte vi till mormor och morfar och hälsade på en stund. Men känner mig inge vidare idag trött och tror jag har feber "/

Sen kom Daniel han skulle fortsätta med sitt lilla arbete han fick av oss i helgen att sätta dit lite lister här å var som inte har blivit dit satta på ett par år sedan mamma och jag tapetserat om typ :P Så igår va vi och köpte lister och sen så hjälpte jag Daniel med det. Nu åkte han nyss hem :( jag förstår inte hur man kan sakna någon så när han precis åkte men så är det.

Sen blir det mat och tv skulle jag tro, borde ha pluggat lite affärsjuridik idag men gör det imon istället mår inge vidare känner jag "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback