Breaking dawn

Hejsan

Ska berätta lite om helgen nu tänkte jag. På lördag morgon tog vi en välbehövlig sovmorgon efter en inte så bra sömn "/ men sen blev det fart på oss för att vi skulle hinna åka och hälsa på min farmor och farfar innan de skulle åka iväg :)

jag och Daniel åkte dit själva så när vi kom dit så myste vi lite med deras otroligt mysiga katter, zisko den ena av dem är lite som en hund måste jag säga haha. Sen gick vi fyra till åkersberga centrum och tog en mysig fika, och åkte till deras segelbåt och kollade för farfar skulle fixa något. Sen tog vi med oss farmor och farfar in till stan när vi åkte hemmåt så slapp de åka tåg å tunnelbana å sånt. Sen blev det god mat hos pappa igen på kvällen och film till det.

På söndag morgon åkte Daniel med pappa och tränade sen var de de "roliga" skidorna på tv innan vi åkte hem på eftermiddagen. Jätte mysig helg hade vi i alla fall :)

Sen igår kväll så var vi på bio breaking dawn :) den va jätte bra tycker jag den ligger tvåa på min lista efter Twiligt. :P Nu vill man ju se slutet också har ju läst böckerna så vet ju lite vad som kommer att hända :P

Nej nu ska jag återgå till pluggandet av marknadsföring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0