Snö och julbord

I fredags Gick jag till skolan vilket inte va så kul det hade snöat nämligen och gick inte att cykla och sen så vräkte det värkligen ner snö!! flingorna va lika stora som dasslock typ haha. och bra mådde jag inte heller tror inte en promenad till skolan första dagen efter att ha varit hemma å sjuk är så bra så ångrade lite att jag inte stanade hemma för satt i skolan och kallsvättades :( men som tur va så fick jag skjuts av snälla Vicky hem sen.

När jag kom hem så kröp jag bums ner i sängen resten av dagen tills min älskling kom hit. Det va ända natten som vi kunde sova tillsammans förens nästa helg så han fick stå ut med å bli lite smittad hehe. Och i går var vi på Julbord det var gott och mysigt våran familj har det som tradition att äta det varje år och nu är även Daniel invollverad i det, han å Sören hade chokladpuddings tävling vem som kunde äta mest :S.

Nu ligger jag i sängen vaknade tidigt och kunde inte sova så tog och gjorde lite skolarbete på morgonkvisten nu tänkte jag slå på filmen Troja som vi ska skriva en filmrecention om och jag missade halva filmen i skolan när jag va sjuk så tur att vi hade den hemma. :P känner mig fortfarande inge pigg, nu är jag snorig å halsen är helt förstörd så blir bra med en film och en lugn dag.

Oj vilket långt inlägg hehe om någon ens orkar läsa allt detta babbel och inga bilder har jag heller tyvärr "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0