Irriterad men frisk... typ

Efter att ha varit hemma i över en vecka och suttit upp och sovit de senaste dagarna så kände jag att det var dags att försöka ta sig till skolan idag. Så klockan ringde 8 och jag var svin trött efter att ha hostat halva natten men jag gick upp och fixade mig. Sen slog det mig att matten kunde vara inställd så jag kollade upp det och det var den, tur att jag kollade. Eftersom att detta gjorde att jag skulle börja två timmar senare så jag gick och la mig igen. Sen kom jag till skolan till 12 och hade en onödig svenska lektion eftersom jag hade uppgiften hemma på datorn.

Sen när den va slut vid ett så fick jag reda på att det va eget arbete på ekonomin så jag tog mig dit och hämtade böcker för att kunna plugga ikapp lite. Sen skulle nästa lektion börja två timmar senare vid 3 så jag satt i två timmar och väntade och strax innan den började så fick jag reda på att även den va inställd!!!

åh jag blir så trött varför kan de inte säga något eller skriva in det på schema ändringar!!! helt onödig dag i skolan idag alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0