Dan före dopparedan!

Hejsan alla :) tänkte slänga in ett inlägg så här dan före julafton :)

Känns inte som att det är dan före dopparedan en kan jag ju säga ingen julkänsla alls nästan, i för sig så är jag väl inget jätte fan av jul men alla klapparna ser jag fram imot hehe :P Senare kommer min älskling och så ska vi ha uppesittarkväll och eget julmys i morgon och öppna varandras presenter för vi kan inte ses mer sen under dagen. Men på söndag ska vi mysa till det igen för då har vi ett och ett halv års dag :´)

Här har ni en klänning från nelly som jag gärna hade vela haft i morgon men så blev det icke, hade tänkt sy en liknande själv istället för en billigare peng men så mycket tid fanns det inte haha :P


Kommentarer
Postat av: sara

Tack och God Jul My! :)

2011-12-24 @ 23:16:10
URL: http://saraelundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0