Älvsjö

Hejsvejs

Igår var vi ett gäng från skolan som åkte till älvsjö mässan om högskolor och universitet i Stockholm. Det var väl helt okej fast blev inge klokare tyvärr. Jag vet inte om det här med universitet är min grej riktigt och sen vill jag helst inte flytta någonstans och va fast där för studier. Men man får väl se hur det blir helt enkelt.

Jag och en vän gick i alla fall runt där och kollade in alla montrar och fick en hel del papper, kataloger, pennor, godis och lite tygkassar å så. Sen gick vi även på några föreläsningar om olika skolor och studier. När jag kom hem var jag så trött så jag gick och la mig.

Idag får vi se vad som blir ska i alla fall till skolan för svenska C och matte. På svenskan ska vi skriva klart en novell idag och jag är klar men den är inte bra så får väl se vad som händer. Har inga nya ideer och lite lite tid kvar för att skriva en ny också "/ Aja nu ska jag sluta babbla ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0